3. sınıf öğrencilerimiz “Ben ve Biz” ünitesi kapsamında aileleriyle birlikte harika etkinlikler gerçekleştirdi!
👣 Doğa yürüyüşleriyle temiz havayı soludular,
🥗 Sağlıklı ve dengeli menüler planlayarak beslenmenin önemini keşfettiler,
🤸♂️ Egzersizlerle hem bedenlerini hareket ettirdiler hem de keyifli vakit geçirdiler.
Bu anlamlı etkinliklerde aile bireyleri de çocuklarımızla birlikte yer alarak sağlıklı yaşam alışkanlıklarını birlikte pekiştirdiler.
Doğayla iç içe, hareket dolu ve bilinçli yaşam için çıktığımız bu yolda birlikte öğreniyor, birlikte gelişiyoruz.
